0 oy
248 göst.
14 Mayıs 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (17 puan) sordu
Kızlar iyi bayramlar. 5 gündür sağ kalçamda şiddetli bir ağrı var sanki bıçak saplanıyor gibi bir türlü geçmedi. Yürürken otururken yatarken çok sıkıntı yaşıyorum resmen iki büklüm yürüyorum. Doktoruma söylemiştim önceki kontrolümde magnezyum kalsiyum yazmıştı. Kullandığım halde bana mısın demiyor. Herkes kengi olmuşsun diyor. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı? Nasıl geçiyor. Teşekkürler 
Gebelik haftası 27+5

2 Cevap

0 oy
14 Mayıs 2021 (138 puan) cevapladı
Ben 10+4 düm benimde sağ kalcam aynı yattığım zaman bile ağrıyor sağa sola dönerken bile benimki de çok erken aslında anlamadım . Bazen kitleniyor resmen
14 Mayıs 2021 (50 puan) yorumladı
Bende de aynı durumlar ne oluyor acaba önceki hamileligimde olmamıştı bunlar ama bunda baya ağrılarım var
-Reklam-
0 oy
14 Mayıs 2021 (418 puan) cevapladı
Benim bacaklarımda oluyor canım geceleri uyurken henüz bir çaresini bulamasım genelde hamilelikte olurmuş.Çok canım yanıyor ovalıyorum birsüre geciyor ama sonra üzerine basamıyorum tabii

1,512,400 soru

24,668,640 cevap

367,136 kullanıcı

...