Bebek hareketlerini nerede hissediyorsunuz ben hep karnimin cokca altinda hissediyorum bu normal mi karnimda bile degil
Bizde 26 haftaligiz 1 haftadır hep asagida hissediyorum bende demek orası daha rahat
1,512,558 soru
24,670,818 cevap
367,250 kullanıcı