0 oy
467 göst.
13 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (75 puan) sordu
Kızlar 4+3 ün çok şükür ne bir leke ne bir kanama var ama kasıklarımda çok ağrı var. Ya sağ kasığımda ağrı oluyor yada sol. Ve o şiddetli ağrı bacaklarıma vuruyor. Bu normal mi ? Yoksa acile gitmeli miyim ? 
Gebelik haftası 4+3

2 Cevap

0 oy
13 Mayıs 2021 (128 puan) cevapladı
Ya şöyle söyleyim bende şimdi 17.haftadayım dediğin gibi 1 aylıkken ve 2 aylıkken öyle şiddetli kasık ağrım vardı ki neredeyse topallıyordum ama sonra geçti çok şükür seninde geçer inşallah 
-Reklam-
0 oy
14 Mayıs 2021 (503 puan) cevapladı
Normal öyle olmasi benimde oyle oldu tutunmaya calisiyor ondan kanaman olmadigi surece problem yok

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 632 göst.
8 Nisan 2021 Doğum kategorisinde Gmz35hsn (6 puan) sordu
0 oy
5 cevap 822 göst.
4 Nisan 2021 Doğum kategorisinde Omerim (560 puan) sordu
0 oy
5 cevap 1,109 göst.
9 Aralık 2018 Doğum kategorisinde SongülY (6 puan) sordu

1,512,285 soru

24,667,150 cevap

367,050 kullanıcı

...