0 oy
580 göst.
12 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (75 puan) sordu
Kızlar birkac ay önce gebe olduğumu ogrendigimde doktor bana folik asit olarak Folidoce tablet verdi, ama kimyasal gebelik olunca bıraktım kullanmadım. Şimdi tekrar hamileyim evdeki folik asidi kullanmam da sakınca var mı yoksa tekrardan yeni mı almalıyım ? 
Gebelik haftası 4+2

2 Cevap

0 oy
12 Mayıs 2021 (892 puan) cevapladı
Tarihi gecmediyse kullanabilirsin canım. Folidoce güzel.
-Reklam-
0 oy
12 Mayıs 2021 (744 puan) cevapladı
Kullan canım birşey olmaz

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 2,068 göst.
0 oy
4 cevap 554 göst.
0 oy
10 cevap 871 göst.

1,512,371 soru

24,668,291 cevap

367,118 kullanıcı

...