0 oy
317 göst.
12 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde (105 puan) sordu
38haftalik hamileyim nabzim 110 120lerde kalbim yerinden çıkacak sanki bebek baskı yapmayada başladı benim gibi olan var mı normal mi acaba
Gebelik haftası 38

2 Cevap

0 oy
12 Mayıs 2021 (362 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Siz yine 38. Haftadaymışsınız benim bu lanet çarpıntı 15. Haftada başladı son aylarda ölmem inşallah :/
-Reklam-
0 oy
12 Mayıs 2021 (19 puan) cevapladı
Canim 30.haftadaym benimde bazen 100lere cikiyr 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 236 göst.

1,512,426 soru

24,668,923 cevap

367,153 kullanıcı

...