0 oy
263 göst.
12 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (210 puan) sordu
Kızlar merhaba. Ben progestan 200 mg kullanmıştım.  Onu bıraktığımdan beri sarı akıntı geliyor. Ama koku, ağrı, kaşıntı, yanma hiçbir şey yok. Sizce bu durum normal mi? 
Gebelik haftası 15+5

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 447 göst.
0 oy
3 cevap 2,452 göst.
0 oy
3 cevap 698 göst.

1,512,150 soru

24,665,538 cevap

366,953 kullanıcı

...