0 oy
302 göst.
12 Mayıs 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (15 puan) sordu
Çok acı biber yiyorum bebeğe zararı olurmu dayanamayıp yiyorum
Gebelik haftası 5+4
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
12 Mayıs 2021 (981 puan) cevapladı
yeme o kadar çok bağırsaklarıla zarar canın çekiyo madem bi tane ye çok aşırı yeme
12 Mayıs 2021 (15 puan) yorumladı
Peki teşekkür ederim dayanamayıp baya yiyorum ya:(
-Reklam-
0 oy
12 Mayıs 2021 (1,447 puan) cevapladı
Aci anne karninda bebeğe geçmiyor diye biliyorum ama emzirirken sütten geçip  pisige  sebep oluyomuş 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 255 göst.
0 oy
2 cevap 242 göst.
8 Mart 2024 Hamile Kalamama kategorisinde Caglaecrin (395 puan) sordu
0 oy
1 cevap 270 göst.

1,512,230 soru

24,666,626 cevap

367,023 kullanıcı

...