0 oy
328 göst.
11 Mayıs 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (42 puan) sordu
Kızlar 3 hafta önce devlet hastanesine gittim kan idrar filan verdim neyse tiriotlerim cok hızlı çalışıyormus doktora sordum sorun olurmu bebeğe diye yok olmaz dedi sizdede bole bi sorun oldumu bebeğe zarar gelirmi emin olamadım 
Gebelik haftası 10+5

3 Cevap

0 oy
11 Mayıs 2021 (129 puan) cevapladı
Bende de gebelikte cıktı canım endilesinme her ay düzenli git dahiliye kan ver ilaç veriyorlar 50 beya 75mglik bana onu düzenli kullan.bana doktorum gebelikten somra geçer muhtemelen demişti 
-Reklam-
0 oy
11 Mayıs 2021 (971 puan) cevapladı
Kan değerleri çok önemli bilgiler varsa bana söyle çok tecrübeli bir troid hastasıyım hemen sana söylerim 5 yıldır ilaç kullanıyorum ve hamilelikte daha da önemli az ya da çok çalışşın... 
11 Mayıs 2021 (443 puan) yorumladı
Bebek için problem mi peki tiroid hormonlarının sınırda olması..
11 Mayıs 2021 (971 puan) yorumladı
Çok önemli canım.. Gelişiminden tut zekasına kadar çok yükselmiş bi tanıdıgımın o düşük yapmış korkma her ay düzenli olarak kontrol ettir sıkıntı çıkmaz.. Ben her ay kontrol ettiriyorum
0 oy
11 Mayıs 2021 (115 puan) cevapladı
Tiroitin yavaş olması sorun ama tsh kaç çıktıki hızlı olincada ilaç kullanılıyo dengelemen lazım endokrine yönlendirmedi mi ya da dahiliyeye

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 204 göst.
16 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hilall38 (18 puan) sordu
0 oy
5 cevap 319 göst.
0 oy
1 cevap 222 göst.
0 oy
2 cevap 329 göst.

1,512,339 soru

24,667,964 cevap

367,099 kullanıcı

...