0 oy
587 göst.
11 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (205 puan) sordu
18 yaşındayım severek evlendim ama çok plansız ve zamansız hamile kaldım biraz korkuyorum açıkçası çok erken diye 19 yaşında anne olcak olmam garip geliyor ona yetemiycek iyi bir anne olmıycak gibi hissediyorum. Bu durum yaşımla mi alakalı böyle kötü hissetmem normal mi 
Gebelik haftası 5 +3
Kapatılma nedeni: Sohbet içerikli konuları sol üst köşedeki sohbet bölümünde sorabilirsiniz

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 251 göst.
11 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde H.N.K.K. (205 puan) sordu
0 oy
13 cevap 1,361 göst.
5 Kasım 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ayşe hayal (292 puan) sordu
0 oy
2 cevap 690 göst.
26 Ekim 2021 Doğum kategorisinde BusraTokur (468 puan) sordu
0 oy
1 cevap 725 göst.

1,512,149 soru

24,665,549 cevap

366,953 kullanıcı

...