0 oy
169 göst.
11 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (61 puan) sordu
Mehabalar,bugün doktor kontrolümüz vardı fakat doktorumuz mecburi şehir dışına çıkmak zorunda kalmış,şuan 37+1 iz aradık konuştuk haftaya görüşelim dedi,bu hafta gitmesem bi sorun olur mu acaba herhangi bi sorun yaşayan var mı aranızda,belirti olmayıp?

1 cevap

0 oy
11 Mayıs 2021 (3,529 puan) cevapladı
Ağrın sancın yoksa bebek hareketleri normalse sorun olmaz 
11 Mayıs 2021 (61 puan) yorumladı
Peki teşekkürler
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,402 soru

24,668,651 cevap

367,141 kullanıcı

...