0 oy
266 göst.
10 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde (220 puan) sordu
Kızlar  normal doğum  olacağım  sizce nasıl  geçiyo  normal doğum  olanlar  söylermi  lütfen 
Gebelik haftası 36 hhafta
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
10 Mayıs 2021 (473 puan) cevapladı
Beni suni çok zorluyor ama normal doğum gibisi yok ilk sate  bebeğine bakabilir sin kimseye muhtaç olmadan
-Reklam-
0 oy
10 Mayıs 2021 (459 puan) cevapladı
Allah bi kolaylık veriyor canım merak etme bebek çıktığı anda bütün her şey bitiyo. Sen anadan yeni doğmuş gibi hissediyorsun :)

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 415 göst.
0 oy
10 cevap 550 göst.
24 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ceylan72 (17 puan) sordu
0 oy
4 cevap 603 göst.
21 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gizem Nur Masal (142 puan) sordu

1,512,340 soru

24,667,967 cevap

367,100 kullanıcı

...