0 oy
725 göst.
10 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde (139 puan) sordu
Kızlar 40haftama girdim belimden ağrı kalktı kasıklarıma kadar vurdu bebek karnıma taş gibi oldu hastaneye gittim sancı çıktı ama açılma yok dediler sizce doğum sancısımı yoksa yalancı sancımı
Gebelik haftası 40

3 Cevap

0 oy
10 Mayıs 2021 (1,118 puan) cevapladı
Salmış cnm sancılar yatma çömelmiş hareketi yap duş al açılma da olur
10 Mayıs 2021 (139 puan) yorumladı
Yapıyorum da faydası olmuyor
10 Mayıs 2021 (1,118 puan) yorumladı
İlk dogumunsa biraz uzun sürebilir Allah yardımcın olsun
11 Mayıs 2021 (139 puan) yorumladı
Evet ilk doğumum Teşekkür ederim canım
-Reklam-
0 oy
11 Mayıs 2021 (94 puan) cevapladı
Bi leğenmi desem bisiye su doldurup icine otur sicak su icini rahatlat nefes alişlarini kontrol et gevşemeye birak kendini sandalyeye ters otur ve squat yap dizlerden degil belinden hissederek yap.... duş olmasa hamilelik çok zor geçerdi...
0 oy
11 Mayıs 2021 misafir cevapladı
Doğum sancısı canm 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 1,367 göst.
0 oy
2 cevap 631 göst.
0 oy
4 cevap 1,172 göst.

1,512,385 soru

24,668,458 cevap

367,127 kullanıcı

...