0 oy
463 göst.
10 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (99 puan) sordu
Hanımlar Bn 26 haftalık hamileyim balık hapını nezmzna kadar kullandınız acaba

5 Cevap

0 oy
10 Mayıs 2021 (36 puan) cevapladı
Ben 31. Haftada Dr uma sordum elindeki kutu bitince birakabilirsin dedi. Sanırım fazla kullandım, kutuyu da yeni almıştım şimdi birkaç günde bir alıyorum destek olsun diye.
10 Mayıs 2021 (198 puan) yorumladı
Bende kullanıyorum iki güne bitecek alıp almamkta kararsızım 34 haftalık olduk çalıştığım için ben istemiştim ama artık evdeyim napsam bilemedim
10 Mayıs 2021 (36 puan) yorumladı
Bence bir daha ki kontrolde sorun Dr unuza ona göre alırsınız çok uzak değilse zamanı. Birkaç gün kullanmamanız sorun olmaz muhtemelen devam et derse de.
-Reklam-
0 oy
10 Mayıs 2021 (207 puan) cevapladı
Dr sormak hiç aklıma gelmedi ve şuan 28 hafta oldu kullanmaya devam ediyorum
0 oy
10 Mayıs 2021 (1,724 puan) cevapladı
Balık yağlı bi multivitamin verdi doktor devlet karşılamıyor kendim alıyorum doğuma kadar kullanacaksın dedi. 
0 oy
10 Mayıs 2021 (160 puan) cevapladı
4. Ayda başladık doğuma kadar kullanacaksın dedi doktorum 
0 oy
10 Mayıs 2021 misafir cevapladı
Doguma kadar dedi 

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 950 göst.
0 oy
13 cevap 1,378 göst.
0 oy
3 cevap 490 göst.
0 oy
9 cevap 802 göst.

1,512,296 soru

24,667,272 cevap

367,059 kullanıcı

...