Merhaba güzel anneler ikili tarama üçlü-tarama vs yaptırıyorum ama şeker yüklemesi hakkında çok ikilemde kaldım hastane 2 saat uzaklıkta aç gidip orda o şekeri alınca fena olurum çevremde yaptırma diyor yaptıran yaptırmayan var mı bana bir fikir verin teşekkür ederim
1,512,150 soru
24,665,564 cevap
366,955 kullanıcı