0 oy
174 göst.
9 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (19 puan) sordu
Merhaba hanımlar. İkili yaram testi yaptıracağım. Ancak randevu aldığım tarih olarak 14+3 denk geliyor. İkili tarama testi de 11-14 hafta arası yapılıyormuş. 14+3 de 15. Hafta oluyo. Bir sorun olur mu sizce? Doktoruma mi sormalıyım?
Gebelik haftası 9+5

2 Cevap

0 oy
9 Mayıs 2021 (3 puan) cevapladı
14 haftayı geçtikten sonra yapmazlar banada yapmadılar 
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,748 soru

24,673,325 cevap

367,393 kullanıcı

...