0 oy
336 göst.
9 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (112 puan) sordu
Gebelik şekeri olupta insilun başlayan anneler açlık tokluk şekeri kaç çıkıyordu da insilun başladı dokdrunuz
Gebelik haftası 31+2
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

2 Cevap

0 oy
9 Mayıs 2021 (57 puan) cevapladı
Açlık 95 tokluk 145 uzzeri diyetle devam ettiği iciin insüline başlattı ama korkacak birşey yok
9 Mayıs 2021 (112 puan) yorumladı
Bende insilun yapyorum başladım ama diyeti uyglayamiyorum
9 Mayıs 2021 (57 puan) yorumladı
Ben insülin kullanmama rağmen düşmeyince diyetinde birebir uyguluyordum hatta porsiyonları küçülttum ekmek 3 dilimde bir dilim kullanıyorum anca düşmeye başladı
-Reklam-
0 oy
9 Mayıs 2021 (132 puan) cevapladı
Açlık 130larda tokluk ta 200lere dayanmıştı bende canım diyet yaptığım halde açlığım düşmüyor du oyuzden başladım insüline ve henüz 17 haftalığım :(
9 Mayıs 2021 (112 puan) yorumladı
Rabbim yardimci olsun canm daha çok var doğuma ama bebeslerimizi kucağımıza aldığımızda jnutacagiz inşallah tüm skintlarimizi
9 Mayıs 2021 (132 puan) yorumladı
Amin canım sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasıp etsin rabbim tek temennim bebişin sağlığı ve herşey onlar için zaten

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 489 göst.
0 oy
7 cevap 361 göst.
11 Şubat 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Edapsr (131 puan) sordu

1,512,558 soru

24,670,814 cevap

367,246 kullanıcı

...