0 oy
535 göst.
9 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (100 puan) sordu
Sorum yukarıda 
Gebelik haftası 37+3

5 Cevap

0 oy
9 Mayıs 2021 (134 puan) cevapladı
Merhaba evet azalmasi normal çünkü bebeginizin yeri artik cok dar ve hareket etmekte zorlaniyor. Ama bu demek degil hic hereket etmeyecek gun içerisinde onunla iletisimde olun hareketlerini muhakkak not alin. Sevgiler.
-Reklam-
0 oy
9 Mayıs 2021 (477 puan) cevapladı
CNm benimkide 36 haftalik iki gündür az Oynuyor bugün iki kere hissettim normal diye düşünüyorum 
0 oy
9 Mayıs 2021 (372 puan) cevapladı
Normal canim benim de azaldı. 38+1 deyim. Hatta şu an  hareketlerini dinlemek için uzandım. Bu haftalarda 2 saate yakın harkeet etmezse veya gün icinde toplam 10 12 defa hareket etmezse hemen dr  a gidin.  
0 oy
9 Mayıs 2021 (67 puan) cevapladı
Benimde 37ken bı iki gün hareketi azdı ama 38e girdikten sonra tekrar eski haline döndü şimdi Maslak baya hareketli takip edip hareketi azalırsa mutlaka doktora gidin
0 oy
9 Mayıs 2021 (1,040 puan) cevapladı
Ben 38+6 haftaligim son 2 haftadır hareketleri azaldı yeri daraldigi icin çikolata yemek veya sırt üstü yatinca çok hareket ediyor dene bı eder 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 560 göst.
0 oy
2 cevap 308 göst.
0 oy
3 cevap 267 göst.

1,512,182 soru

24,666,006 cevap

366,978 kullanıcı

...