0 oy
762 göst.
9 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (69 puan) sordu
Sevgili anneler 17 haftalık hamileyim doktor kızım olacağını söyledi. Şimdiden isim telaşına düştük. ECE ismini düşünüyoruz onun yanına uyumlu bir isim daha önerir misiniz
Gebelik haftası 17+4
Kapatılma nedeni: İsim tavsiye soruları sohbet alanında sorulması gerekmektedir. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

4 Cevap

0 oy
9 Mayıs 2021 (451 puan) cevapladı
Lima hafsa cok iyi 
9 Mayıs 2021 (348 puan) yorumladı
Eslem
-Reklam-
0 oy
9 Mayıs 2021 (97 puan) cevapladı
Ecemsu

Ecenaz

Ecesare

Ece liya
9 Mayıs 2021 (69 puan) yorumladı
Teşekkür ederim canım öneriler güzel ☺️
0 oy
9 Mayıs 2021 misafir cevapladı
Sadece Ece çok hoş bence yanında bişeye ihtiyaç yok.
9 Mayıs 2021 (69 puan) yorumladı
Eşim de öyle diyor ama ben kararsız kaldım.
0 oy
9 Mayıs 2021 (3 puan) cevapladı
Nazende veya nazenin çok hoş bi isim

İlgili sorular

0 oy
44 cevap 2,957 göst.
0 oy
18 cevap 1,457 göst.
13 Mayıs 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Zeynep.yldrm (264 puan) sordu
0 oy
24 cevap 1,435 göst.
0 oy
0 cevap 571 göst.

1,512,285 soru

24,667,138 cevap

367,049 kullanıcı

...