Sevgili anneler adet tarihim gelmeden 22sinde hcgbeta 0.100 çıktı şimdi 0.320 hesaplamalarından az artmış düşük riskimi
pandemiden dolayı muayeneye gidemiyorum acildede bekle diyolar varmı böyle olan
1,512,149 soru
24,665,569 cevap
366,955 kullanıcı