1 hafta oldu aynı ağrı bendede var geçmedi bian çok iyi bişey yok gibi biranda kötü oluyorum biraz otursam kalkarken zorlanıyorum hafta içi dikişler alınacak bakalım ne olacak
1,512,748 soru
24,673,328 cevap
367,394 kullanıcı