0 oy
373 göst.
8 Mayıs 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde (3 puan) sordu
Beta hcg <2,30 çıktı gebelik var mı yok mu. Arkadaşlar
Gebelik haftası Belli degil

2 Cevap

0 oy
8 Mayıs 2021 (131 puan) cevapladı
Canım 10nun üstü gebelik sayılır diyolar 2 3 gün sonra bi daha yap 
-Reklam-
0 oy
8 Mayıs 2021 (304 puan) cevapladı
Yok canm ama genelde çok fazla da gebelik yokken 2.30 çıkmaz 2 gün arayla bir daha ver gebelik yoksa genelde 0.100 0.500 1 gibi çıkıyor ama bu değeride gebelik var olarak kabul etmiyorlar aynı zamanda adetin geçti mi oda önemli 
8 Mayıs 2021 (3 puan) yorumladı
Düşük de yok dış gebelik de değil bilmiyorum

1,512,597 soru

24,671,189 cevap

367,272 kullanıcı

...