0 oy
949 göst.
18 Ekim 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (835 puan) sordu

Merhaba, son 1 ayıma girmek üzereyim şuana kadar bel kaburga ağrısı dışında ağrım olmadı. Doğum sancısının nasıl olduğunu merak ediyorum. Örneğin, sancı vajinal bölgede mi yoksa göbek etrafındaki ağrı olarak mı ya da kramp gibi mi hissedilir? Sancı sırasında bebek hareketleri yoğunlaşır mı ya da sancı bebek hareket ettikçe artar mı gibi  

Gebelik haftası 34

1 cevap

+1 oy
18 Ekim 2018 (214 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap

Şöyleki bazen sancin gelmeden suyun gelerek de dogum baslayabiliyo ama o ayak agrisi dedikleri sanciyla dogum sancisi cok farkli o sanci geldigi zaman anliyosun. Ben ilk cocugum da bu soruyu cok merak ederdim basima gelince anladim 

18 Ekim 2018 (835 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 288 göst.
0 oy
3 cevap 856 göst.
0 oy
3 cevap 431 göst.
0 oy
6 cevap 1,001 göst.

1,512,426 soru

24,668,923 cevap

367,153 kullanıcı

...