24.haftaya kadar olan kayiplara düşük, 24.haftadan sonra olan kayiplara ölü dogum diyolarmis. Yani sadece adı değişiyor. Allah saglikla kucağımıza almayi nasip etsin.
1,512,452 soru
24,669,308 cevap
367,168 kullanıcı