0 oy
408 göst.
7 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde (46 puan) sordu
Niye doğmuyor artık piskolojim bozuldu herkez niye doğmadı sorup doruyor kalp atışları da iyi değil diyo doktr ama yinede sancılarını bekle diyor bnde korkuyorum ya bişey olursa acilmada yok ne yapsam başlar dogum
Gebelik haftası 41

2 Cevap

0 oy
7 Mayıs 2021 (1,045 puan) cevapladı
Eşinle ilişki yaşayabilirsin, plates topunda hareketler yapabilirsin otururark. Çömelip kalk yada squat yap tabi dikkatli yap
7 Mayıs 2021 (46 puan) yorumladı
Eşim şehir dışında zaten ilişkide yaşamıyorum döktür yasaklamadi ama bn çok zorlanıyorum o dediğin hareketleride yaptm faydası yok arada bir sancı giriyo düzenli değil ama
7 Mayıs 2021 (1,045 puan) yorumladı
O zaman bebişin gelesi yok annesi yürüyüşünü arttır bol bol hurma ye gerisi Takdir İlahi
7 Mayıs 2021 (46 puan) yorumladı
35nci haftadan beri hurma yedim baktım ise yaramiyo artık braktim dediğin gbi artık takdiri ilahi yorumun için çok saol
-Reklam-
0 oy
7 Mayıs 2021 (209 puan) cevapladı
  • Pelvik hareketi,
  • Squat
  • Yürüyüş
  • Kegel hareketi
  • Kelebek hareketi
  • Lunge hareketi(duvar destekli lunge-düşey lunge)
  • Merdiven tırmanışı hareketi
  • Hurma
  • Kurutulmuş meyveler
  • Su
  • Yoğurt 
  • Elma
  • Kuruyemişler
  • Ahududu çayı 
  • Meryem Ana Otu/Fatma Ana Eli Otu

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 157 göst.
9 Ağustos 2022 Doğum kategorisinde Hafsa Belinay (124 puan) sordu
0 oy
3 cevap 617 göst.
0 oy
5 cevap 650 göst.

1,512,707 soru

24,672,818 cevap

367,361 kullanıcı

...