0 oy
298 göst.
7 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (262 puan) sordu
Kizlar benim 4 sezeryanim olucak arada kasik ağrım oluyo sizdede oluyormu başta doktora sordum bebek tutunma aşamasında ondan oluyo dedi sonra 25li haftalarda tekrar oldu midemde gastirit  var gaz sıkışması oluyo gaz sancisi baskı yapıyor dedi sizdede böyle bir durum oldumu riskli olduğu içinn en küçük ağrımda birşeyler ters mi gidiyor diye düşünmeden edemiyorum
Gebelik haftası 29

1 cevap

0 oy
7 Mayıs 2021 (1,118 puan) cevapladı
Son sezeryan ne zaman olmustu
7 Mayıs 2021 (262 puan) yorumladı
6 yıl önce
7 Mayıs 2021 (1,118 puan) yorumladı
Korkma cnm o zaman rahim.kendini toparlamistir bu süre sonunda normal doğum yapan da var
7 Mayıs 2021 (262 puan) yorumladı
Günler yaklaştıkça insan korkuyo işallah bir sıkıntı çıkmaz dua et bana lutfen
7 Mayıs 2021 (1,118 puan) yorumladı
Rabbim.yardımcın olsun sağlıkla. Al kucağına bebeğini inşallah.
7 Mayıs 2021 (262 puan) yorumladı
Inşallah canim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 421 göst.
0 oy
6 cevap 508 göst.
14 Mart 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Tugba1234567 (623 puan) sordu
0 oy
4 cevap 507 göst.
6 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Taşan (666 puan) sordu

1,512,230 soru

24,666,613 cevap

367,021 kullanıcı

...