0 oy
324 göst.
6 Mayıs 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (17 puan) sordu

image

kızlar anlayan varsa yardimci olabilirmi tansiyonum iyimi şuan 
Gebelik haftası 36+2

1 cevap

0 oy
6 Mayıs 2021 (617 puan) cevapladı
Merhabalar, normal değerin 120/80 olması kabul edilir. Nabız sayınızn ise 80-100 arasi olması normaldir.  Ama elbette ki bu değerlerjn birer yukarı ve ya aşağı olmasj tehlike arz etmez. Küçük tansiyonuz biraz düşük ama uzanıp dinlenmeye ve ya tuzlu ayranla hemen duzelicek bişey. Korkmayin yani, geçmiş olsun sağlıkla kalın 
6 Mayıs 2021 (617 puan) yorumladı
Pekii nerden edindiniz bu bilgisi ?
6 Mayıs 2021 (574 puan) yorumladı
Yebruu zaten mervede küçük biraz düşük demiş ve doğru demiş. Büyüğü gayet normal ama küçük gerçektende düşük. Küçük yanlış hatırlamıyorsam en aşağı 60 olabilir ama 60dan aşağısı düşük kabul ediliyor
6 Mayıs 2021 (102 puan) yorumladı
Canım bence normal tansiyonu ben bugün hastaneye gittim doktor tansiyonuma baktı büyüğü 8 küçüğü 6 ydı bana tansiyonun çok düşük dedi bence seninki gayet normal bide benim tansiyon her zaman düşük gösteriyor ama doktorum yüksek olunca korkulur dedi düşüğün zararı yok dedi bilmiyorum artık
7 Mayıs 2021 (17 puan) yorumladı
Ya ama işte herkez busey diyor
7 Mayıs 2021 (343 puan) yorumladı
Doktorumdan edindim 90 /50 çıktığında bile sen hamilesin normal kişilerle kıyaslama kendini bu değerler  gayet normal gebeler icin demisti hamile olmasaydın düşük diye bilirdim ama hamilesin içinde bi parca var budurumda tansiyonunun düşük olması bizim icin yüksekliğinden çok daha önemli demişti
-Reklam-

İlgili sorular


1,512,157 soru

24,665,644 cevap

366,961 kullanıcı

...