0 oy
243 göst.
6 Mayıs 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (12 puan) sordu
Merhaba kızlar, kayseri şehir hastanesinde cinsiyetini söylüyor mu doktorlar çünkü devlet hastaneleri cinsiyet söylemiyor diye bir duyum aldım mı doğru mu diye teğet etmek istedim
Gebelik haftası 15+4

2 Cevap

0 oy
6 Mayıs 2021 (27 puan) cevapladı
Soyluyorlar dogru doktoru secersen ozelden cok daha iyi 
-Reklam-
0 oy
6 Mayıs 2021 (3 puan) cevapladı
Bende kayseri şehir hastanesine gidiyorum  16 haftalık ken orda öğrendim

1,512,207 soru

24,666,260 cevap

366,991 kullanıcı

...