0 oy
226 göst.
6 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (799 puan) sordu
Kizlar 15. Haftadayim vajinada bir baski var kramp gibi igne batiyor gibi normalmi sizce rahim agzi yetmezligi teshisi konuldu progestan kullaniyorum korktum simdi
Gebelik haftası 15

1 cevap

0 oy
6 Mayıs 2021 (3,121 puan) cevapladı
Doktora goeunmelisin benimde baskı vardi ilk gebelikte doğuma kadar yattim neredeyse ayakta kalmayın kendinizi yormayın bence 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 402 göst.
5 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Yahyabebek (1,697 puan) sordu
0 oy
5 cevap 509 göst.
0 oy
2 cevap 317 göst.
0 oy
2 cevap 406 göst.

1,512,405 soru

24,668,727 cevap

367,145 kullanıcı

...