0 oy
186 göst.
6 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde (47 puan) sordu
Kizlar merhaba  36+2 haftalık hamileyim idrar yollarında enfeksiyon var 3 cm açılma ve biraz sancim var normal doğum olacak günde hastanye 3 defa gidiyorum NST için ve her gitmemde çatı muayenesi yapıyorlar dayanılacak gibi değil basina boyle birşey gelen varmı 2 gündür ağlıyorum resmen
Gebelik haftası 36+2
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 517 göst.
–3 oy
35 cevap 2,941 göst.
17 Ekim 2024 Hamile Kalamama kategorisinde Melisa18 (111 puan) sordu
0 oy
3 cevap 292 göst.
4 Eylül 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Havva4545 (1,161 puan) sordu

1,512,349 soru

24,668,030 cevap

367,106 kullanıcı

...