Canim korkulacak birsey yok kese büyüdüğü için oluyormuş doktorum demişti ayni sıkıntı bende de vardı Rabbım kucağına almayı nasip etsin tez zamanda
1,512,194 soru
24,666,153 cevap
366,986 kullanıcı