0 oy
529 göst.
5 Mayıs 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (623 puan) sordu
Gebelikte aşı olan varmı bi sıkıntı yaşadımi ? Ben aşı olmak istiyorum ama bana diyolarki sakın aşı olma bebegin sakat olur vs vs 

3 Cevap

0 oy
5 Mayıs 2021 (100 puan) cevapladı
Evet doğru doktorlar önermiyor 
-Reklam-
0 oy
5 Mayıs 2021 (1,676 puan) cevapladı
Bende olmak istedim ikiz hamileyim 27 haftamdayim doktorum kesinlikle önermedi
0 oy
1 Haziran 2021 (226 puan) cevapladı
Sakat olabilir ve ölebilir çok riskli canım sağlıkçı kuzenim bebeğini düşürdü Allah korusun yavrularımızı
1 Haziran 2021 (264 puan) yorumladı
Aşıdan dolayı mi dusurdu
1 Haziran 2021 (226 puan) yorumladı
Evett aşıdan dolayı düşürdü şimdi tekrsr hamile ikinci dozu yapmadılar

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 422 göst.
16 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Seda.19 (271 puan) sordu
0 oy
21 cevap 1,637 göst.
18 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Prm (52 puan) sordu
0 oy
4 cevap 900 göst.
0 oy
1 cevap 345 göst.
23 Haziran 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Seda46 (96 puan) sordu

1,512,745 soru

24,673,153 cevap

367,379 kullanıcı

...