0 oy
297 göst.
5 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (310 puan) sordu
Merhaba bu ilacın tadi nasıl suda içiliyor mu. Daha önce çakşır otu ekstresi içtim tadi çok kötüydü birde kullanıp hamile kalan oldu mu yumurtalık tembelliği olup 
Gebelik haftası 0

2 Cevap

0 oy
5 Mayıs 2021 (280 puan) cevapladı
Bende folik asit olarak kullanmıştım hamile kalmadan önce pembe suya karıştırılıp aç karina icilenden
-Reklam-
0 oy
5 Mayıs 2021 (2,489 puan) cevapladı
İnofolic bende kullandım gebelikten önce bir tadı yok tadsız bir şey sabah aç karnına suda karıştırıyordum 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 773 göst.
0 oy
2 cevap 820 göst.
7 Temmuz 2021 Hamile Kalamama kategorisinde M.AREN (257 puan) sordu
0 oy
3 cevap 890 göst.
0 oy
0 cevap 188 göst.

1,512,234 soru

24,666,669 cevap

367,031 kullanıcı

...