0 oy
339 göst.
4 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (245 puan) sordu

Kizlar birşey sormak istiyorum sizlere ben normal doğum yapalı 20 ay oldu şuan ikinciye hamileyim ve geçen gün ilk doğumdan olan dikiş yerinin açıldığını fark ettim yani normal mi daha önce böyle birşey yasayan oldu mu? gerçekten moralim çok bozuldu doktoruma da sordum ama dönmedi belki başına gelen vardır :(

Gebelik haftası 13

1 cevap

0 oy
5 Mayıs 2021 (40 puan) cevapladı
Git hastaneye eğer açılma varsa düşük riski oluyor 
5 Mayıs 2021 (245 puan) yorumladı
Çok sagol canım bilmiyordum ben onu korktum simdi
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 2,286 göst.
0 oy
24 cevap 3,251 göst.
0 oy
2 cevap 399 göst.
15 Temmuz 2019 Doğum kategorisinde İnci Oğuz (94 puan) sordu

1,512,817 soru

24,674,165 cevap

367,436 kullanıcı

...