0 oy
92 göst.
4 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (9 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar gebeligimin başından beri bebeğimin sağ bobregin de büyüme olduğunu biliyorduk ve bunun kromozal bir nedenden  olabileceği söylenmişti fakat dün kontrolüm vardi gittiğim de doktor beynin de de büyüme olduğunu söyledi. Bu konu da bir bilgisi olan karşılaşan var mı tam olarak nedeni ne yada sonuçları neler
Gebelik haftası 33+4

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.


1,512,234 soru

24,666,637 cevap

367,027 kullanıcı

...