0 oy
408 göst.
3 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (610 puan) sordu
12+2 haftalik hamileyim eşi biraz assagida oldugunu ogrendim ama doktorum cok fazla degil dedi korkulucak kadwr degil dedi bugun ilk defa kanamam.oldu peceteye ve idrarla birlikde hkan geldi cok fazla degil ama ilk defa yasadim ne yapmam lazim
Gebelik haftası 12+2
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

8 Cevap

0 oy
3 Mayıs 2021 (2,136 puan) cevapladı
Doktora git canım hemen
-Reklam-
0 oy
3 Mayıs 2021 (1,075 puan) cevapladı
Tabıkı hastaneye gidip ıgne vurulcaksn sen kesinlikle şuandan ıtıbaren yat kalkma 
0 oy
3 Mayıs 2021 (1,304 puan) cevapladı
Doktora git canım 
0 oy
3 Mayıs 2021 (53 puan) cevapladı
Mutlaka doktorunuza durumu soyleyin , önlem alacaktır. Gebelikte her türlü kanama önemli
0 oy
3 Mayıs 2021 (637 puan) cevapladı
Plesenta aşağıda olunca kan gelebiliyor ama ben olsam gene de bir kontrole giderdim, randevu ile gideblrsn. Hatta yeni gittiysen birdaha git özelde 10 gün içinde bir daha gidince ödeme de yapmıyorsun
0 oy
3 Mayıs 2021 (920 puan) cevapladı
Valla hiç riske atma ve hastaneye git hemen 
3 Mayıs 2021 (44 puan) yorumladı
Canım kendini korkutma hastaneye git kanamanın her türlüsü riskli illa bir şey olcak diye değil rabbim korusun ama sen yinede git belki progestan başlatır iğne felan yapar kendini yorma
0 oy
3 Mayıs 2021 (1,006 puan) cevapladı
Hamilelikte kanamalar normal sayılmaz Bi sorun olabilir canım hastaneye gitmelisin 
0 oy
3 Mayıs 2021 (63 puan) cevapladı
Fazla hareket etme dinlen dusuk tehlikesine cevirmesin canim progestan verdiuse ic igne verdiyse aksatma gever inseALLAH uzulme canini skma agir is yapma 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 665 göst.
0 oy
2 cevap 522 göst.
0 oy
2 cevap 286 göst.
0 oy
6 cevap 546 göst.
25 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Damlao6 (543 puan) sordu

1,512,234 soru

24,666,674 cevap

367,033 kullanıcı

...