0 oy
234 göst.
3 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (104 puan) sordu
16+2 de dr ultrason da cinsiyetine kiz dedi acaba değişir mi 19 haftada tekrar gideceğim de merak ettim
Gebelik haftası 17+2

2 Cevap

0 oy
3 Mayıs 2021 (104 puan) cevapladı
Bu arada 2 oglum var çok kız istiyorum da erken diye sevinemiyorum
-Reklam-
0 oy
3 Mayıs 2021 (96 puan) cevapladı
Bı akraba on gün sonra doğum yapacak bu haftaya kadar doktor hep kız dedi her şeyi alındı hazırlıkları tamamlandı bu hafta doktor bebek erkek demiş. Bi de özel hastane.
3 Mayıs 2021 (104 puan) yorumladı
Ayyy öylede yanılma istemem bnm iki oğlumda 12 hafta belli oldu hic yanılma olmadi bunda da dr kiz dedi ama bn yinede başka dr randevu aldım 19 hafta da bakakim o ney diyecek

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 828 göst.
1 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Melek2701 (1 puan) sordu
0 oy
40 cevap 15,600 göst.
0 oy
0 cevap 698 göst.

1,512,558 soru

24,670,815 cevap

367,246 kullanıcı

...