0 oy
138 göst.
3 Mayıs 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (131 puan) sordu
Selam sevgili gebeler ben ilk çocuğumu dogurdugumda makat çatlağı oluştu 2 yıldır faln çekiyorum kabızlıktan kurtulamadım ne yaptıysam ve canim cok yandığı zamn anrecta  diye bi krem kullanıyordum. Şuan 7+5 hamileyim  ve iki kere kullandm kremden  tırnak ucu kadar kullansam  baş ağrısı yapıyordu ve hamileyken 2 kere daha kullandm hep kuşkuydu bebeğe zarar verir mi diye prospektusu okudum hamileler kullanamaz diyor şuan çok korkuyorum bebeğime zarar vermesidir. İlk fırsatta doktora danısacagım.  Sizce
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 470 göst.
0 oy
12 cevap 640 göst.
27 Mayıs 2020 Hamilelikte Güzellik kategorisinde Duhan (4 puan) sordu
0 oy
2 cevap 414 göst.
18 Nisan 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Hg99 (1,439 puan) sordu
0 oy
4 cevap 638 göst.

1,512,731 soru

24,672,989 cevap

367,375 kullanıcı

...