0 oy
430 göst.
2 Mayıs 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde (346 puan) sordu
13.haftamdayim 2 li tarama testinde hem sag hem sol rahime giden damarlarda 2.4 civarinda direnç göründü. Önlem amaçlı asprin basladilar. Bu durumu yaşayan var mi? Ilerleyen zamanlarda düzelir mi? Tam kapanma oldugu icin randevularda 15 gun sonraya kaldi. Bu konuda bilgisi olan birileri beni bir aydinlatabilir mi? Simdiden tesekkurler

1 cevap

0 oy
2 Mayıs 2021 (4 puan) cevapladı
Damarlardaki direnç tansiyon yüksekliğinden kaynaklanır. Kapanma sürecinde mutlaka tansiyonunuzu kontrol edin 13/9 ve üstü olursa mutlaka doktora başvurun. 
16 Mayıs 2021 (346 puan) yorumladı
Cok cok tesekkur ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 244 göst.
6 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 20162019 (23 puan) sordu
0 oy
1 cevap 278 göst.
0 oy
1 cevap 604 göst.
0 oy
2 cevap 288 göst.

1,512,407 soru

24,668,762 cevap

367,147 kullanıcı

...