0 oy
277 göst.
1 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu
17+3 günlük hamileyim 2 gündür  kahve rengi lekelenme oluyor  doktor gittim bebek iyi dedi fakat bugun gene lekelenme sizde de oldu mu?
Gebelik haftası 17+3
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
1 Mayıs 2021 (248 puan) cevapladı
Bende vardi 15 haftalikken geldi dr bir seyin yok ama leke geldiyse progestan kullan dedi . Progestan verdi . 1 hafta sonra tekrar geldi ve kasik agrimda vardi . Baska dr gittim daha detayli bakti . Bebegin esinde kanamalar varmis . Sancim cikti . Igne verdi ve progestani gunde 3 defa kullan dedi 
-Reklam-

1,512,451 soru

24,669,294 cevap

367,168 kullanıcı

...