0 oy
270 göst.
1 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (71 puan) sordu
cipsi cok seviyorum çikolata abur cubur yiyorum zaten başka da kötü bir alışkanlığım yok bebeğe bir etkisi olurmu
Gebelik haftası 29+4
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

2 Cevap

0 oy
1 Mayıs 2021 (294 puan) cevapladı
Asiriya kacmadigin sürece bişey olmaz canm meraketme.cikolota ben hergun yiyiyorum.bende 29 +1 haftaligim
-Reklam-
0 oy
1 Mayıs 2021 (129 puan) cevapladı
Abartmadan yiyorum cnm fazlasına kaçmadan birşey olacağını sanmıyorum 

İlgili sorular

0 oy
47 cevap 2,231 göst.
0 oy
10 cevap 476 göst.
0 oy
25 cevap 2,071 göst.
3 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 1ruyanne (10 puan) sordu
0 oy
23 cevap 2,087 göst.

1,512,285 soru

24,667,114 cevap

367,049 kullanıcı

...