0 oy
293 göst.
1 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu
Merhabalar 4+4 günlük hamileyim aşırı derecede ayaklarim üşüyor normalmii

3 Cevap

0 oy
1 Mayıs 2021 (1,075 puan) cevapladı
Canım kansızlık tan dolayı sıcak gıyın boyle seyleri takma kafaya 
-Reklam-
0 oy
1 Mayıs 2021 (301 puan) cevapladı
Evet normal. Kan değerlerinize baktırmanızı öneririm
0 oy
1 Mayıs 2021 (843 puan) cevapladı
Bende öyleyim ayaklarım hep çok üşür çorap ve patik giyerim hep bide terlik :) bazen öyle bile usudugu olur kansızlıktan oluyor canim kan değerlerine baktır 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 457 göst.
1 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde ..su (2 puan) sordu
0 oy
3 cevap 383 göst.
0 oy
4 cevap 520 göst.

1,512,548 soru

24,670,698 cevap

367,237 kullanıcı

...