0 oy
123 göst.
1 Mayıs 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (76 puan) sordu

 önce  (13 puan)

İyi günler. Ben evlendiğinde beri ilişkide çok acı çekiyorum hamile kaldım ama korkuyorum gerçekten çok acıyor doktur alttn muayene etmesi gerektiğinde ne yapcam diye düşünüyorum bu arada doktura gittim ağrım oluyu dedim iltihap ilacı yazdı kullandım akıntı geçti acı geçmesi sezeryan mi yapsam diye düşünüyorum korktuğum için
Gebelik haftası 10
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 165 göst.
0 oy
1 cevap 389 göst.
0 oy
5 cevap 446 göst.

1,512,151 soru

24,665,616 cevap

366,957 kullanıcı

...