0 oy
433 göst.
1 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde (149 puan) sordu
Selam hamisler ben 30+3 günlük hamileyim iki oğlum var 3 .gebeliğim doktorum kız dedi ben bu doğumundan çok korkuyorum kız bebeğin doğumu zor mu oluyor geç mı doğuyor hep kafamda bu sorular ve endişe içindeyim panik olucam bir sıkıntı yaşıyacağım diye  korkuyorum
Gebelik haftası 30+3

1 cevap

0 oy
1 Mayıs 2021 (312 puan) cevapladı
Oglandan daha kolay 
1 Mayıs 2021 (149 puan) yorumladı
Gerçekten mi bana hep zor diyorlar sancısı göbekten başlıyor diyorlar
1 Mayıs 2021 (312 puan) yorumladı
Sancısını hatırlamıyorum ama hasteneye gitmemle çatala almalari bir oldu benim iki kız ve bir oğlan hepside normal ama oğlan çok zor oldu
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 969 göst.
12 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde BaharAlii (10 puan) sordu
0 oy
4 cevap 945 göst.
0 oy
9 cevap 1,399 göst.
0 oy
22 cevap 1,570 göst.

1,512,223 soru

24,666,403 cevap

367,001 kullanıcı

...