0 oy
199 göst.
30 Nisan 2021 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (163 puan) sordu
Aklıma takılan bir soruyu sormak istiyorum, ben günde  üç bardak süt tüketimi yapıyorum biliyosunuz sütü fazla içmek de kansızlığa sebep oluyor. Kan ilacı da kullanıyorum ama emin olamadım sizce günde bir bardak yeterli mi? Bu arada market sütü alıyorum ve her zaman yarım yağlı alıyorum tam yağlı beni bozuyor gibi

1 cevap

0 oy
30 Nisan 2021 (675 puan) cevapladı
Bende cok iciorm  2. 3 bardak falan bi sknti olmadi 33 haftaligim 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 321 göst.
10 Ağustos 2024 Hamilelikte Beslenme kategorisinde Beyzaas1 (50 puan) sordu
0 oy
4 cevap 467 göst.
0 oy
0 cevap 96 göst.
22 Ekim 2021 Hamilelikte Beslenme kategorisinde Ebru_can (20 puan) sordu

1,512,514 soru

24,670,162 cevap

367,210 kullanıcı

...