0 oy
387 göst.
16 Ekim 2018 Doğum kategorisinde (55 puan) sordu

Perşembe günü sezaryan doğuma gidiyorum ilk gebeliğim cokkk korkuyorum dua edin çok ihtiyacım var duaya 

Gebelik haftası 39.00

4 Cevap

0 oy
16 Ekim 2018 (673 puan) cevapladı

Rabbim sag saglim birbirinize kavustursun kolayliklar diliyorum.

-Reklam-
0 oy
16 Ekim 2018 (262 puan) cevapladı

Ben de cuma gidiyorum Allah hepimize yardım etsin inşallah.benimde ilk normal oldu bu sezeryan olacak biraz endişeliyim ama kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum sürekli çünkü sakin olabilirsek herşey daha kolay olur bebekleri dusunelim:) 

0 oy
17 Ekim 2018 (1,013 puan) cevapladı

Canimm rabbim yardımcın olsun hiç korkma bende spinal sezeryan oldum 5 gün önce hicbir zorluğu yok doktor geldi uyuştum bana 50 ye kadar say kiz dedi bakayım saymaya kactaain dedi 38 dedim kızımı gösterdi bana yani 30snde kızım kollarımaydı çok guzeldi sadece o ana odaklan. .

0 oy
17 Ekim 2018 (488 puan) cevapladı

Allah yardımcın olsun sağ salim alırsın inşallah bebeğini canm benim korkma sıkıntı yapma kendine 

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 473 göst.
9 Temmuz 2023 Doğum kategorisinde Fatma003 (9 puan) sordu
0 oy
3 cevap 564 göst.
0 oy
0 cevap 153 göst.
9 Temmuz 2023 Doğum kategorisinde Fatma003 (9 puan) sordu

1,512,745 soru

24,673,153 cevap

367,379 kullanıcı

...