Cnm ne diye sezeryn ki
Bi aksilik cıkmadıgı sürece normal doğumdan yana ol
Benim her iki doğumum da kendi sancm yoktu hep suni sancıyla dogum oldu
Hakkında hayırlısı
1,512,355 soru
24,668,145 cevap
367,111 kullanıcı