0 oy
258 göst.
28 Nisan 2021 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (1 puan) sordu
9 haftaya girdim şu geçtiğimiz iki haftadır aşırı ekşi yiyorum bunun bebeğe zararı var mi ikinci gebeliğim
Gebelik haftası 9

2 Cevap

0 oy
28 Nisan 2021 (17 puan) cevapladı
Bence yoktur canım zaten bebek istediği için asveriyorsun yiyorsun yani ama herşeyin fazlası zarar hayırlı olsun bu arada canım benim
-Reklam-
0 oy
28 Nisan 2021 (1,895 puan) cevapladı
Ben de acı ve ekşi yiyorum içiyorum 16+5 olduk ilk haftalardan beridir aynı.Bebeğe ekşinin bir zararı olmaz ki.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 268 göst.
0 oy
6 cevap 492 göst.
5 Eylül 2024 Hamilelikte Testler kategorisinde Ffaattmaa1997 (2 puan) sordu
0 oy
1 cevap 289 göst.
4 Ağustos 2024 Doğum kategorisinde Gozdekbr61 (50 puan) sordu
0 oy
8 cevap 526 göst.

1,512,204 soru

24,666,242 cevap

366,990 kullanıcı

...