0 oy
100 göst.
28 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (483 puan) sordu
Merhaba kızlar genetikte heterozigot cıktı iki panelde birde PAİ-4G /4G sulandıırcı igne kullanıyordum ek olarak coraspirin içmeye başladım 2 gündür ama başlayalı sağ böbregim de cok şiddetli agrı başladı aspirini alınca oluyor çokmu geliyor acaba diye düşündüm böle yaşayan varmı 
Gebelik haftası 14+2

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.


1,512,413 soru

24,668,795 cevap

367,148 kullanıcı

...