0 oy
275 göst.
28 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (483 puan) sordu
Merhaba kızlar benim 2li tarama da freebeta 0,55 mom gelmis kız erkek diye bilen arkadaşlar vardı fikirlerini alabilirmiyım
Gebelik haftası 14+2
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

3 Cevap

+1 oy
28 Nisan 2021 (830 puan) cevapladı
30 alti erkek olur diyorlar ablamin 27 ve erkek 
-Reklam-
0 oy
28 Nisan 2021 (1,232 puan) cevapladı
Bu değerlerden cinsiyet anlasiliyor mu ki ilk kez duydum
0 oy
28 Nisan 2021 (120 puan) cevapladı
50 altı erkek 50 üstü kız diye duydum bende. İlk bebeğim erkek onun değeri 0.50 den küçüktü. Şimdikinin cinsiyetini henüz öğrenmedim ama değere göre kız gösteriyor. Hayırlısı.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 359 göst.
0 oy
2 cevap 1,001 göst.
0 oy
3 cevap 1,632 göst.
0 oy
1 cevap 340 göst.

1,512,351 soru

24,668,092 cevap

367,110 kullanıcı

...