0 oy
291 göst.
27 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (6 puan) sordu
Ben 18+2 de ve iki gundur asagiya felakt baskiyla sanci oluyo sanki vuruyo gidyo aceba bebek vuruyo asgiua diyemi bilmiyrm pesinde küçük abdest geliyo ve rahtsz ediyo beni sanki cikack gbi bise atyo geciyo ara ara oluyo perşembe doktra gidecm sizce korkulack bi durum varmi yoksa normal mi üçüncü gebelk ama boyle ilk oluyo dogumlarm da sezeryan
Gebelik haftası 18+2
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 748 göst.
0 oy
1 cevap 191 göst.
0 oy
1 cevap 243 göst.
19 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Burcuyagmurzeynep (49 puan) sordu

1,512,191 soru

24,666,068 cevap

366,981 kullanıcı

...